Post by meahocurroytu on Feb 15, 2022 21:58:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clone Armies: Battle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clone Armies: Battle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode generator alle ▞▞▞
▞▞▞ Clone Armies: Battle Game 2022 version ▞▞▞
hver gang jeg spilte, krasjer spillet. FIKS DET
2-stjerners fordi hvis jeg spiller på nettet, står det "DU HAR UTDATERT VERSJON AV SPILLET" og når jeg kommer inn i play-butikken og oppdaterer, er det ingen oppdateringsknapp, den har en avspillingsknapp, vær så snill å fikse det
Kampanjevanskeligheten er spidd alt for hardt, flerspilleren er urettferdig da den pares med rangering, ikke enheter. Flerspilleren er partisk ettersom jeg har ødelagt en kloningsmaskin bare for å resultere i tap. Det tar evigheter å åpne kapslene selv om de er vanlige og ikke inneholder noen gode gjenstander. Poengene for hvert kart bør utvides jo bedre layout du får.
Hver gang jeg vinner fryser det og musikken fortsetter å spille når jeg går av
Den har en god historie og flerspillermodus virker legitim. Imidlertid har jeg denne feilen som fryser skjermen, og når jeg åpner spillet igjen, er det bare en svart skjerm. Jeg tror at noen spillere (som spillere med 400 poeng) ikke bør pares med overmannede (spillere på 1100)
Spilllags har hele tiden for omstart på grunn av lag
Kult spill.. Men det er et spesielt nivå jeg aldri kan passere. Dens nivå 9. Jeg kommer ikke forbi masseforsvaret på slutten. Du gjør det for vanskelig.
Clone Armies: Battle Game Action iwl
Flerspiller er så urettferdig, når angriperen er først får de 8 forsøk, men når du er forsvareren først og deretter blir angriperen får du 6 til 4 forsøk, så urettferdig.
Dette spillet var bedre i gamle dager da det var vanskeligere å få nye kloner, og jeg hater det faktum at du kan oppgradere kloner.
Jeg elsker spillet, men så snart jeg låser opp infanterienheten, krasjer spillet mitt. Og hvis jeg lukker spillet og åpner det igjen, går det ikke forbi den første lasteskjermen. Hvis eller når dette løses, endrer jeg vurderingen min til fem stjerner.
Spillet ditt kastet meg ut på de første 3 nivåene etter å ha fått en gyllen beholder som den frøs ved og deretter ikke lenger la meg laste inn i spillet
Trolig bra spill, mine eneste 2 nedre sider er at hvis du går ut av appen i flerlagskamp kan du ikke komme inn igjen, og spillet ble også oppdatert mens jeg gjorde en utfordring, så det kastet meg ut
Hei. Jeg spilte multiplayer. Men noen ganger, hvis jeg slutter uten å fullføre det. Jeg vil miste vurdering. Eksempel. Hvis jeg har 200, og jeg slutter, vil det bli 190. Ser du? Så en annen, jeg er i sandkassemodus, jeg kontrollerte A Sniper Clone. Da ble jeg på Near At maskinen. Hvis jeg skal gå og kjempe. Noen ganger ser jeg noen fiendtlige kloner i live til tross for at de ble drept av min eldre klon. Vær så snill å fikse Game Elecube. Jeg vil endre til 5 stjerner hvis det er løst
Jeg likte Clone Armies mye, men etter å ha installert spillet på nytt etter et år eller to med pause, finner jeg ut at det er en ny lootbox-mekaniker og at fiendens kloner nå ikke sikter og bare skyter i en linje. Dette tar ut mye av ferdighetene spillet tidligere hadde og gjør det mye vanskeligere og mindre interaktivt å unnvike kuler. Jeg kan fortelle at lootboxene var inspirert av clash Royale, jeg har ikke noe imot å ha mekanikk inspirert av andre spill, men det gir ikke mening å legge det til klonehærer.
Ærlig talt elsker jeg dette spillet for alt det er, det er morsomt og friskt, jeg elsker flerspilleren, men kampene er så ubalanserte, som hvordan kan motstanderen få 8 forsøk på å ødelegge basen min og jeg får bare 5 for å ødelegge deres. Sammen med den urettferdige mengden forsøk, skyter noen ganger syke dem og de tar ingen skade mens troppen min dør. De får også mer tid enn meg. Som jeg sa, jeg elsker spillet, men disse problemene må fikses.
Dårlig, jeg kunne ikke spille flerspiller fordi opplæringen fryser når du trenger å plassere tropper. Jeg vil endre min vurdering av fast.
Clone Armies: Battle Game Екшн mglq
den lange lazer-tingen ødelegger spillet, men det er bra, jeg fant en feil skjønt: på nettdelen av den valgte jeg skytteren og den ga ingenting og på ai-biten skjøt ikke ai og den klonet bare ciborg, så det er derfor den fikk en 3-stjerners fiks den feilen, og spillet ville være ren perfeksjon
Ok, jeg har spilt dette spillet i flere måneder, og det er ok. Mange mange men reparasjoner trengs. Som når du dreper en fiende jeg ett liv og gjenoppstår. Fienden kan på en eller annen måte ha helse igjen selv om du drepte den. Også kommandoenhet er måte OP i historien. Det går bare inni deg og det er absolutt ingenting du kan gjøre
Tap Titans 2: Clicker RPG Game Игре улога bmm
Clone Armies: Battle Game Hərəkət sto
SPILLET GIR DEG BARE VANDIGE UTFORDRINGER De sier at det vil gi store belønninger sant Men HVORFOR SÅ HARDT endre utfordringene
Eg har ikkje ord
Det er umulig å vinne for nivå 10 i solo, og spillet krasjer automatisk når jeg skal vinne i flerspillerspill. Kan si at det er det verste spillet jeg har spilt
JEG JOBBTE SÅ HARDT FOR Å FÅ SANDKASSE OG DEN ER IKKE ENGANG NÆR EN SANDKASSE EN SANDKASSE ER HVOR DU KAN OPPSETTE BATTLE S, MEN DETTE ER BARE FÅ EN ENHET OG DREPE SÅ MANGE FIENDE SOM DU VIL TYPE SANDKASSE JEG VAR SPENNET JEG HADDE ANUFF STJERNER FOR Å SPILLE DET, JEG BLEV BOKSTAVERT SKAMMET DET FOR Å VÆRE BEDRE
elsker spillet, men multiplayer er hacket. fortsett å bli beseiret av usynlige fiender
Clone Armies: Battle Game アクション coz
Dette er favorittspillet mitt! Men det ville vært fint om dere la til en tilbakestillingsknapp for å starte på nytt. Jeg ville virkelig satt pris på det.
Jeg tror at hvis du vil legge til like tilpassede nivåer som hvis du allerede har låst opp sandkassen, kan du lage et tilpasset nivå med ai-fiender og forsvar og kanskje forhåndslagde kartmaler.
Clone Armies: Battle Game Экшен ypq
Jeg pleide å elske dette, men spillet fortsetter å koble fra når jeg var i flerspiller, vær så snill å fikse det, jeg knuste telefonen min bokstavelig talt
Dette spillet er virkelig fantastisk, og det på en måte sammenligner 2 GTA V fordi ja, jeg er faktisk 9 år gammel på telefonen til moren min fordi hun ga den til meg da hun fikk en ny, men det er ikke poenget er at dette spillet er kjempebra. har ikke den samme boksen ennå, men folk som sier hvordan man lagrer i sandkasse, oppdater det og umm ja, men det jeg virkelig prøver å si er at jeg håper dere alle legger til flere karakterer fordi dette er det kuleste spillet jeg har noen gang spilt og den som er snill
Clone Armies: Battle Game Hərəkət sto
Ekstremt trege servere for flerspiller! De suger bokstavelig talt!!!!! Jeg mister de fleste flerspillerpoengene mine på grunn av disse "Lost The Connection-problemene"! Bare RIP I flerspillermodus!
det beste spillet
Glitchy spiller ikke dette på nettbrett
Veldig dumt. Den har veldig dårlig dårlig nettverk. Under flerspiller vil spillet plutselig si "U mistet forbindelsen". Og det vil slutte å spille og motstanderen vinner automatisk. 2. Veldig dumt spill og dum utvikler. Jeg fikk en flash-samtale på telefonen min under Multiplayer, og spillet koblet meg umiddelbart ut av spillet og motstanderen vant spillet. Hvorfor skulle spillet koble meg fra eller sparke meg ut av spillet. Legg til en annen verden, nytt nivå med plasseringer. Legg til World2, for en ny kamp.
1.Hvis sandkassen var gratis å bruke, ville det vært fint. 2.Hvis nivåene var lettere for andre å fullføre. 3.Lag (flerspiller) 4.Hvis 8-10 var mulig (kanskje flere) 5.DET VERSTE SPILLET JEG NOENSINNE HAR SPILLET!!!!!!!!!!! Til meg!!!
Fint spill, men jeg kan ikke spille i flerspillermodus. Det står at jeg må fullføre bladefury-oppdraget først, men jeg har allerede fullført det 3 ganger. Det suger fordi grunnen til at jeg fikk spillet var for å spille med en av vennene mine.